Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"O.A. Kovalchuk"'
Autor:
O.A. Kovalchuk
Publikováno v:
Аналітично-порівняльне правознавство, Iss 2 (2024)
В статті досліджується проблематика визначення юридичної природи інституту визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохі
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d72978ae16b4b08ae986ea6d13d8047
Autor:
O.A. Kovalchuk
Publikováno v:
Vìsnik Žitomirsʹkogo Deržavnogo Tehnologìčnogo Unìversitetu: Ekonomìčnì Nauki, Vol 4, Iss 86, Pp 84-86 (2018)
The article reflects the latest trends in positioning and its impact on the brand effectiveness. The concept of a brand is considered. A trademark is examined as the priority component of enterprise’s intangible assets, as an effective management t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ec8957fef3b4467b943d4da366a8e79
Autor:
O.O. Kolosov, O.A. Kovalchuk
Publikováno v:
Juridical scientific and electronic journal. :490-493
Publikováno v:
Trends in the development of science and education. 60:39-42
Publikováno v:
Trends in the development of science and education. 60:42-44
Autor:
O.A. Kovalchuk, O.V. Gagarinova
Publikováno v:
Geography and Natural Resources. 31:291-295
We examine the stages of assessment of the anthropogenic impacts on landscape-hydrological complexes and suggest the principles of this assessment built upon geosystem-hydrological research and landscape planning tools. We demonstrate the advisabilit
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.