Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"O. Welker"'
Autor:
T.L. Richards, T.J. Grabowski, P. Boord, K. Yagle, M. Askren, Z. Mestre, P. Robinson, O. Welker, D. Gulliford, W. Nagy, V. Berninger
Publikováno v:
NeuroImage: Clinical, Vol 8, Iss C, Pp 408-421 (2015)
Based on comprehensive testing and educational history, children in grades 4–9 (on average 12 years) were diagnosed with dysgraphia (persisting handwriting impairment) or dyslexia (persisting word spelling/reading impairment) or as typical writers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04d63ad105324bc599720bcd9c57ee87
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mary K. Askren, Virginia W. Berninger, Kevin Yagle, William E. Nagy, Zoe Mestre, D. Gulliford, Peter Boord, Thomas J. Grabowski, Todd L. Richards, O. Welker, P. Robinson
Publikováno v:
NeuroImage : Clinical
NeuroImage: Clinical, Vol 8, Iss C, Pp 408-421 (2015)
NeuroImage: Clinical, Vol 8, Iss C, Pp 408-421 (2015)
Based on comprehensive testing and educational history, children in grades 4–9 (on average 12 years) were diagnosed with dysgraphia (persisting handwriting impairment) or dyslexia (persisting word spelling/reading impairment) or as typical writers
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.