Zobrazeno 1 - 10
of 167
pro vyhledávání: '"O. Slater"'
Autor:
David A. Simon Davis, Melissa Ritchie, Dillon Hammill, Jessica Garrett, Robert O. Slater, Naomi Otoo, Anna Orlov, Katharine Gosling, Jason Price, Desmond Yip, Kylie Jung, Farhan M. Syed, Ines I. Atmosukarto, Ben J. C. Quah
Publikováno v:
Frontiers in Immunology, Vol 14 (2023)
BackgroundMachine learning (ML) is a valuable tool with the potential to aid clinical decision making. Adoption of ML to this end requires data that reliably correlates with the clinical outcome of interest; the advantage of ML is that it can model t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0ea3aac32394c428ce80fe746b15417
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M. Gaze, N. Smeulders, G. Sands, T. Sullivan, N. Bal, E. Gill, C. Peet, O. Slater, H. Rees, T. Nguyen, P. Humphries, D. Pendse, C. Allen, S. Polhill, R. Ackwerh, P. Lim, G. Eminowicz, P. Hoskin
Publikováno v:
International Journal of Radiation Oncology*Biology*Physics. 114:1069
Autor:
Rolando O. Slater
Publikováno v:
Educación, Vol 14, Iss 26, Pp 77-84 (2005)
El artículo no presenta resumen.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f423fb36d6b496fb465596b0fd2edbe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Robert O. Slater
Publikováno v:
Educación, Vol 8, Iss 15, Pp 21-37 (1999)
El artículo no presenta resumen.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6cd60cc4a07a4146b7c219e4bdfe6272
Autor:
Robert O. Slater
Publikováno v:
Educación, Vol 6, Iss 12, Pp 203-211 (1997)
El artículo no presenta resumen.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc078fc3a0f144a1a6fd16178089ebd4
Autor:
Susan Burkhauser, Jennifer Li, Michael Bacon, Gema Zamarro, Robert O. Slater, Jennifer L. Steele, Trey Miller
Publikováno v:
American Educational Research Journal. 54:282S-306S
Using data from seven cohorts of language immersion lottery applicants in a large, urban school district, we estimate the causal effects of immersion programs on students’ test scores in reading, mathematics, and science and on English learners’