Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"O. Pesthy"'
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 67, Pp S204-S205 (2024)
Introduction In the context of developmental disorders, it is frequently observed that atypical processes may yield seemingly unimpaired behavioural outcomes. Research has shown that children and adults with Autistic Spectrum Disorder (ASD) have inta
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24ca389b774b4b3fa4e3e93515b4f1c6
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 67, Pp S89-S90 (2024)
Introduction Verbal fluency, a cognitive function that reflects executive functions and the rapid retrieval of pertinent information from memory, has yielded inconsistent findings in previous research on autism spectrum disorder (ASD), however in sch
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7689b8ca98f44b4abd947501639017b6
Autor:
K. Farkas, O. Pesthy, A. Guttengéber, S. Weigl, E. Komoróczy, B. Szuromi, J. Réthelyi, D. Németh
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S732-S733 (2022)
Introduction Interpersonal distance regulation is an essential element of social communication. Its impairment in autism spectrum disorder (ASD) is widely acknowledged among practitioners, but only a handful of studies reported empirical research. Ho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac98ddf48a614554a1d1dbb2e58d615e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.