Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"O. Laget"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Oil & Gas Science and Technology - Revue de l'IFP. 64:407-429
Diesel engines' future emission standards require greatly reducing the pollutant emissions directly at the exit of the engine before post-processing. The reduction of NOx “production” with very low levels of Particulate Matter (PM), HC and CO mus
Autor:
Sahoo, Sridhar1 (AUTHOR), Srivastava, Dhananjay Kumar2 (AUTHOR) srivastava@mech.iitkgp.ac.in
Publikováno v:
International Journal of Sustainable Energy. Dec2024, Vol. 43 Issue 1, p1-24. 24p.
Publikováno v:
SAE International Journal of Engines. 1:831-849
Publikováno v:
Oil & Gas Science and Technology. 58:33-46
KIFP, an hexahedral unstructured parallel code is currently developed at IFP since two years. Some algorithms of the KIVA-II's version currently used at IFP (KMB) are implemented in KIFP. Due to the new unstructured formalism, others algorithms (fini
Publikováno v:
Computers & Fluids. 31:509-537
The dual time stepping approach is known to be the extension of the pseudo-compressibility method to the calculation of unsteady incompressible flows. Pseudo-time marching compressible flow solvers are used. In this paper, the dual time stepping appr
Autor:
Frédéric Dias, O. Laget
Publikováno v:
Journal of Fluid Mechanics. 349:221-251
Two types of capillary–gravity interfacial solitary waves are computed numerically: ‘classical’ solitary waves which bifurcate from a uniform flow at a critical value of the velocity and solitary waves in the form of wave packets which bifurcat
Publikováno v:
SAE Technical Paper Series.
Publikováno v:
Journal of Fluid Mechanics; October 25, 1997, Vol. 349 Issue: 1 p221-251, 31p