Zobrazeno 1 - 10
of 283
pro vyhledávání: '"O. Hjemdal"'
Publikováno v:
Pilot and Feasibility Studies, Vol 5, Iss 1, Pp 1-7 (2019)
Abstract Background Psychoeducation is included in the Norwegian national guidelines for treatment of adult ADHD. Despite some promising results for the treatment of other conditions and ADHD, little is known about the efficacy of such interventions.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/50b1c85c4028412e855cfba639289fbb
Autor:
M. E. S. Loevaas, A. M. Sund, J. Patras, K. Martinsen, O. Hjemdal, S.-P. Neumer, S. Holen, T. Reinfjell
Publikováno v:
BMC Psychology, Vol 6, Iss 1, Pp 1-11 (2018)
Abstract Background Symptoms of anxiety and depression are prevalent and highly comorbid in children, contributing to considerable impairment even at a subclinical level. Difficulties with emotion regulation are potentially related to both anxious an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d586deaf84cc4b87a0e064d26751b2e9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.