Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"O. Ferrando"'
Autor:
Mattia Riondato, A Tartaglione, Andrea Ciarmiello, Valerio Duce, Antonio Mannironi, M De Biasi, G Giovacchini, Elena Carabelli, Chiara Passera, Luigi Mansi, O. Ferrando, Elisabetta Giovannini
Publikováno v:
European Journal of Nuclear Medicine and Molecular Imaging. 46:2090-2098
The rate of clinical progression of cognitive impairment in subjects with early amyloid deposition is unknown. The primary aim of the study was to follow the rate of cognitive decline over 1 year in patients with amnestic mild cognitive impairment (a
Publikováno v:
Physica Medica. 92:S203-S204
Publikováno v:
Journal of Diagnostic Imaging in Therapy. 5:32-36
Publikováno v:
Journal of Diagnostic Imaging in Therapy. :14-19
Autor:
Elena Carabelli, Antonio Tartaglione, Mattia Riondato, Antonio Mannironi, Luigi Mansi, Chiara Passera, Marina De Biasi, Giampiero Giovacchini, Franca Foppiano, Bruno Alfano, Andrea Ciarmiello, Elisabetta Giovannini, O. Ferrando
Publikováno v:
European Journal of Nuclear Medicine and Molecular Imaging
Purpose The extent of amyloid burden associated with cognitive impairment in amnestic mild cognitive impairment is unknown. The primary aim of the study was to determine the extent to which amyloid burden is associated to the cognitive impairment. Th
Publikováno v:
Physica Medica. 56:265-266
Purpose To evaluate the activity quantification performance of our SPECT/CT scanner (SYMBIA T2 – SIEMENS) and to verify a methodology for absolute activity quantification. Methods Quantitative SPECT/CT studies can be performed using the methodology
Publikováno v:
Physica Medica. 56:159-160
Purpose In 2015 a robotic table with six degrees of freedom (Hexapod, Elekta) was installed at our institution and has been introduced in our clinical practice. The aim of this work is to determine and compare the patient inter-fraction set-up error
Publikováno v:
Journal of Diagnostic Imaging in Therapy. 2:18-29
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.