Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"O’Shea, Ann"'
Modelling growth in student achievement is a significant challenge in the field of education. Understanding how interventions or experiences such as part-time work can influence this growth is also important. Traditional methods like difference-in-di
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.11927
Bayesian Causal Forests (BCF) is a causal inference machine learning model based on a highly flexible non-parametric regression and classification tool called Bayesian Additive Regression Trees (BART). Motivated by data from the Trends in Internation
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.04874
Publikováno v:
In Learning and Instruction October 2024 93
Autor:
Prado, Estevão B., Parnell, Andrew C., Murphy, Keefe, McJames, Nathan, O'Shea, Ann, Moral, Rafael A.
We propose some extensions to semi-parametric models based on Bayesian additive regression trees (BART). In the semi-parametric BART paradigm, the response variable is approximated by a linear predictor and a BART model, where the linear component is
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2108.07636
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Irish Educational Studies; Dec2024, Vol. 43 Issue 4, p1101-1119, 19p
Autor:
O'SHEA, ANN1 ann.oshea@mu.ie
Publikováno v:
Bulletin of the Irish Mathematical Society. Summer2022, Issue 89, p29-40. 12p.
Autor:
Kinnear, George, Jones, Ian, Sangwin, Chris, Alarfaj, Maryam, Davies, Ben, Fearn, Sam, Foster, Colin, Heck, André, Henderson, Karen, Hunt, Tim, Iannone, Paola, Kontorovich, Igor’, Larson, Niclas, Lowe, Tim, Meyer, John Christopher, O’Shea, Ann, Rowlett, Peter, Sikurajapathi, Indunil, Wong, Thomas
Publikováno v:
International Journal of Research in Undergraduate Mathematics Education; April 2024, Vol. 10 Issue: 1 p201-231, 31p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.