Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"O’Connor, Rollanda E."'
Autor:
O’Connor, Rollanda E., Beach, Kristen D., Sanchez, Victoria M., Kim, Joyce J., Knight-Teague, Kerri, Orozco, Guadalupe, Jones, Brian T.
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly, 2019 Nov 01. 42(4), 231-243.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26841693
Autor:
O'Connor, Rollanda E.
Publikováno v:
Connect to this title online; UW restricted.
Thesis (Ph. D.)--University of Washington, 1992.
Vita. Includes bibliographical references (leaves [100]-105).
Vita. Includes bibliographical references (leaves [100]-105).
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1773/7842
Autor:
Fuchs, Lynn, Francis, David J., Good, Roland, O'Connor, Rollanda E., Simmons, Deborah C., Tindal, Gerald, Torgesen, Joseph K.
Publikováno v:
Educational Researcher, 2006 May 01. 35(4), 3-11.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3699866
Autor:
O'Connor, Rollanda E.1 roconnor@ucr.edu, Sanchez, Victoria M.1, Jones, Brian1, Suchilt, Luisana1, Youkhanna, Valencia1, Beach, Kristen D.2
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly. May2022, Vol. 45 Issue 2, p108-120. 13p.
Autor:
O'Connor, Rollanda E., Beach, Kristen D., Sanchez, Victoria, Bocian, Kathleen M., Roberts, Sarana, Chan, Olivia
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly, 2017 Aug 01. 40(3), 174-186.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44654160
Autor:
Vadasy, Patricia F., Jenkins, Joseph R., Antil, Lawrence R., Wayne, Susan K., O'Connor, Rollanda E.
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly, 1997 Apr 01. 20(2), 126-139.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1511219
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Theory into Practice, 2010 Oct 01. 49(4), 297-304.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1080/00405841.2010.510758
Autor:
O'Connor, Rollanda E.1 Rollanda.oconnor@ucr.edu, Beach, Kristen D.2, Sanchez, Victoria M.1, Kim, Joyce J.1, Knight-Teague, Kerri1, Orozco, Guadalupe1, Jones, Brian T.1, Crawford, Lindy, Smolkowski, Keith
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly. Nov2019, Vol. 42 Issue 4, p231-243. 13p.