Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"O, Briones"'
Publikováno v:
International Journal of Educational Management and Development Studies, Vol 3, Iss 3, Pp 79-97 (2022)
This study looked at the online learning readiness and 21st century pedagogical skills among pre-service teachers of a state university in the Philippines during the school year 2021-2022. The descriptive-correlational method was applied through an a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9f017f07b3d4b9b8e5ce23e2cd38d88
This study aimed to promote competency-video-based material in teaching cookery as a new method of teaching and its impact on improving students' performance in TLE 9. This descriptive correlational research aims to determine the effectiveness of the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bc7166c68bc13b969109a27a021f0131
Autor:
M. Martínez-Pillado, I. Said-Criado, A. Regueiro-Martínez, M. Varela-Durán, D. Baltar Boileve, O. Solas Gaspar, A. Pazos-Sierra, E. Varela-Álvarez, O. Briones-Gamarra
Publikováno v:
Journal of Healthcare Quality Research. 37:291-298
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M, Martínez-Pillado, I, Said-Criado, A, Regueiro-Martínez, M, Varela-Durán, D, Baltar Boileve, O, Solas Gaspar, A, Pazos-Sierra, E, Varela-Álvarez, O, Briones-Gamarra
Publikováno v:
Journal of healthcare quality research. 37(5)
The expansion of intensive care areas has been one of the most significant measures in this forced adaptation to the evolution of the different phases of the COVID-19 pandemic. The objective is to evaluate the deployment of contingency plans in the c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.