Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"O'Reilly, Declan"'
Autor:
O'Reilly, Declan
The aim of this study is to investigate children's developing sense of number in the computational medium of Boxer. Boxer's combination of graphical and symbolic elements afforded the opportunity for children to visualise numbers in an operational wa
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.307756
Autor:
O'Reilly, Declan
Publikováno v:
Mathematics in School, 2017 May 01. 46(3), 26-27.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44810199
Autor:
O'Reilly, Declan
Publikováno v:
Mathematics in School, 2017 Mar 01. 46(2), 16-17.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44810002
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Nurse Education Today January 2017 48:160-171
Autor:
O'Reilly, Declan
Publikováno v:
Mathematics in School, 2015 May 01. 44(3), 21-23.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24767760
Autor:
O'Reilly, Declan
Publikováno v:
Mathematics in School, 2014 Jan 01. 43(1), 2-3.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24767774
Autor:
O'Reilly, Declan
Publikováno v:
Journal of Intelligence History; Jun2023, Vol. 22 Issue 2, p192-215, 24p
Autor:
O'Reilly, Declan
Publikováno v:
Mathematics in School, 2008 May 01. 37(3), 5-8.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30216126