Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"O'Neill, Natalie"'
Autor:
Burdorf, Lars, Laird, Christopher T., Harris, Donald G., Connolly, Margaret R., Habibabady, Zahra, Redding, Emily, O’Neill, Natalie A., Cimeno, Arielle, Parsell, Dawn, Phelps, Carol, Ayares, David, Azimzadeh, Agnes M., Pierson, Richard N., III *
Publikováno v:
In American Journal of Transplantation January 2022 22(1):28-45
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Neill, Natalie
Practical work in science education has been the subject of much international criticism over the last four decades for its use of recipe-style didactic instruction. Recent advances in education policy and academic literature have not been translated
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______223::92e969e1d61287a48b34881d6ef81acc
https://mural.maynoothuniversity.ie/17278/
https://mural.maynoothuniversity.ie/17278/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DiChiacchio, Laura1 (AUTHOR) ldichiacchio@som.umaryland.edu, O'Neill, Natalie A1 (AUTHOR), Kligman, Mark1 (AUTHOR), Bafford, Andrea C1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Surgical Case Reports. Oct2020, Vol. 2020 Issue 10, p1-2. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.