Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"O'Leary Kathy"'
Autor:
Scott Shannon D, Albrecht Lauren, O’Leary Kathy, Ball Geoff DC, Hartling Lisa, Hofmeyer Anne, Jones C, Klassen Terry P, Burns Katharina, Newton Amanda S, Thompson David, Dryden Donna M
Publikováno v:
Implementation Science, Vol 7, Iss 1, p 70 (2012)
Abstract Background Knowledge translation (KT) aims to close the research-practice gap in order to realize and maximize the benefits of research within the practice setting. Previous studies have investigated KT strategies in nursing and medicine; ho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b417b3cda4f4b85a5329d9937fb71fc
Autor:
Hartling Lisa, Dryden Donna M, Ball Geoff DC, O'Leary Kathy, Albrecht Lauren, Scott Shannon D, Hofmeyer Anne, Jones C, Kovac Burns Kathy, Newton Amanda S, Thompson David, Klassen Terry P
Publikováno v:
Implementation Science, Vol 6, Iss 1, p 58 (2011)
Abstract Background Knowledge translation (KT) aims to close the gap between knowledge and practice in order to realize the benefits of research through (a) improved health outcomes, (b) more effective health services and products, and (c) strengthen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/907567b4496446c7934e76564cf0b155
Autor:
Graham Ian D, O'Leary Kathy A, Osmond Martin H, Scott Shannon D, Grimshaw Jeremy, Klassen Terry
Publikováno v:
Implementation Science, Vol 4, Iss 1, p 65 (2009)
Abstract Background Despite recent research supporting the use of metered dose inhalers with spacer devices (MDI/spacers) in pediatric emergency departments (PEDs) for acute exacerbations of asthma, uptake of this practice has been slow. The objectiv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1233e91fd2ea4a8e872d6cae0d0360b5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Leary, Kathy, Scott, Shannon D.
Publikováno v:
In Nursing for Women’s Health December 2008-January 2009 12(6):476-479
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Arts & Health: International Journal for Research, Policy & Practice; Sep2012, Vol. 4 Issue 2, p162-173, 12p