Zobrazeno 1 - 10
of 129
pro vyhledávání: '"O'Flynn, Siun"'
This book addresses the topics that are central to the provision of medical education. A group of experts who present a state-of-the- art review on a broad, and comprehensive, range of topics have contributed. They cover issues that have a broad appl
Publikováno v:
Journal of Medical Ethics, 2018 Feb 01. 44(2), 133-137.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26879675
Autor:
Sbayeh, Amgad, Qaedi Choo, Mohammad, Quane, Kathleen, Finucane, Paul, McGrath, Deirdre, O’Flynn, Siun, O’Mahony, Siobhain, O’Tuathaigh, Colm
Publikováno v:
Perspectives on Medical Education; 20240101, Issue: Preprints p1-9, 9p
Publikováno v:
In Journal of the American College of Radiology March 2012 9(3):203-209
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 12, Iss 1, p 2 (2012)
Abstract Background The quality of the Educational environment is a key determinant of a student centred curriculum. Evaluation of the educational environment is an important component of programme appraisal. In order to conduct such evaluation use o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19e804d08fdf4c409a6c8be845e2b0fb
Background: The purpose of this paper is to systematically review the literature with respect to stakeholder views of selection methods for medical school admissions. Methods: An electronic search of nine databases was conducted between January 2000-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1535::bd01a04e5c56d045106a3fda923f0c7a
https://hdl.handle.net/10468/6833
https://hdl.handle.net/10468/6833
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Burgoyne, Louise N.1 (AUTHOR) l.burgoyne@ucc.ie, O'Flynn, Siun1 (AUTHOR), Boylan, Geraldine B.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education Online. 2010, Vol. 15 Issue 1, p1-N.PAG. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.