Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"O'Dowd, Robert"'
Autor:
Sundqvist, Pia, O'Dowd, Robert
Publikováno v:
Sundqvist, Pia O'Dowd, Robert . The VALIANT model of Virtual Exchange. Virtual innovation and support networks: Exploring the impact of virtual exchange in teacher education. 2024, 25-43 Peter Lang Publishing Group
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/113824
Autor:
O'Dowd, Robert, Werner, Sina
Publikováno v:
Journal of Studies in International Education; Nov2024, Vol. 28 Issue 5, p798-817, 20p
Publikováno v:
TESOL Quarterly, 2020 Mar 01. 54(1), 146-172.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48586801
Autor:
O'Dowd, Robert, Vinagre, Margarita
Virtual Exchange refers to the numerous initiatives and methodologies which engage learners in sustained online collaborative learning and interaction with partners from different cultural backgrounds as part of their study programs and under the gui
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/92751
Autor:
O'Dowd, Robert
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2021 109
Autor:
O'Dowd, Robert
Publikováno v:
4, DAAD Research Brief, 10
Virtual Exchange (VE) is an umbrella term which refers to the numerous online learning initiatives and methodologies which engage learners in sustained online collaborative learning and interaction with partners from different cultural backgrounds as
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/81122
Autor:
O'Dowd, Robert
Publikováno v:
4, DAAD Forschung kompakt, 11
Virtual Exchange (VE) ist ein Sammelbegriff für eine Vielzahl von Ansätzen und Methoden der Online-Lehre, bei denen Studierende im Rahmen ihrer regulären Ausbildung über längere Zeit mit Partnerinnen und Partnern verschiedener kultureller Hinter
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/81121
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O’Dowd, Robert
Publikováno v:
Theory Into Practice, 2018 Jul 01. 57(3), 232-240.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48546929