Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"O'Donnell, Matthew B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hornik, Robert, Binns, Steven, Emery, Sherry, Epstein, Veronica Maidel, Jeong, Michelle, Kim, Kwanho, Kim, Yoonsang, Kranzler, Elissa C, Jesch, Emma, Lee, Stella Juhyun, Levin, Allyson V, Liu, Jiaying, O'Donnell, Matthew B, Siegel, Leeann, Tran, Hy, Williams, Sharon, Yang, Qinghua, Gibson, Laura A
Publikováno v:
Journal of Communication; Apr2022, Vol. 72 Issue 2, p187-213, 27p, 4 Charts, 1 Graph
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coronel, Jason C., O’Donnell, Matthew B., Beard, Elizabeth C., Hamilton, Roy H., Falk, Emily B.
Supplemental material, Supplementary_Materials_for_Non-invasive_brain_stimulation_reveals_message-processing_mechanisms for Evaluating Didactic and Exemplar Information: Noninvasive Brain Stimulation Reveals Message-Processing Mechanisms by Jason C.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3b1e79140ec7f0d731987cb0dfe8a115
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.