Zobrazeno 1 - 10
of 4 121
pro vyhledávání: '"O'Connor, P J"'
Autor:
O'Connor, Martin J., Hardi, Josef, Martínez-Romero, Marcos, Somasundaram, Sowmya, Honick, Brendan, Fisher, Stephen A., Pillai, Ajay, Musen, Mark A.
Scientists increasingly recognize the importance of providing rich, standards-adherent metadata to describe their experimental results. Despite the availability of sophisticated tools to assist in the process of data annotation, investigators general
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.08897
Autor:
O'Connor, Martin J., Martínez-Romero, Marcos, Akdogan, Mete Ugur, Hardi, Josef, Musen, Mark A.
While scientists increasingly recognize the importance of metadata in describing their data, spreadsheets remain the preferred tool for supplying this information despite their limitations in ensuring compliance and quality. Various tools have been d
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.09107
Autor:
Musen, Mark A., O'Connor, Martin J., Schultes, Erik, Martinez-Romero, Marcos, Hardi, Josef, Graybeal, John
It is challenging to determine whether datasets are findable, accessible, interoperable, and reusable (FAIR) because the FAIR Guiding Principles refer to highly idiosyncratic criteria regarding the metadata used to annotate datasets. Specifically, th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2208.02836
A series of crises, culminating with COVID-19, shows that going Beyond GDP is urgently necessary. Social and environmental degradation are consequences of emphasizing GDP as a measure of progress. This degradation created the conditions for the COVID
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2105.00556
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.