Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"O'Connor, Michael T."'
Autor:
O'Connor, Michael T.
Thesis advisor: Maria E. Brisk
The influence of the Common Core State Standards (CCSS) has increased attention on the argument writing genre in K-12 writing and literacies. Approaches to argument have been informed by cognitive and structural ap
The influence of the Common Core State Standards (CCSS) has increased attention on the argument writing genre in K-12 writing and literacies. Approaches to argument have been informed by cognitive and structural ap
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2345/bc-ir:107344
Autor:
Hargreaves, Andy, O’Connor, Michael T.
Publikováno v:
The Phi Delta Kappan, 2018 Sep 01. 100(1), 20-24.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26552420
Autor:
Hargreaves, Andy, O’Connor, Michael T.
Publikováno v:
Journal of Professional Capital and Community, 2017, Vol. 2, Issue 2, pp. 74-85.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPCC-02-2017-0004
Publikováno v:
In Journal of Hydrology May 2015 524:15-29
Autor:
O'Connor, Michael T., Cardenas, M. Bayani, Ferencz, Stephen B., Wu, Yue, Neilson, Bethany T., Chen, Jingyi, Kling, George W.
Publikováno v:
Publications
Warming and thawing in the Arctic are promoting biogeochemical processing and hydrologic transport in carbon‐rich permafrost and soils that transfer carbon to surface waters or the atmosphere. Hydrologic and biogeochemical impacts of thawing are ch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::3917bd15a34b37cbac91275ae88ea376
https://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1164&context=water_pubs
https://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1164&context=water_pubs
Autor:
Hargreaves, Andy (AUTHOR), O'Connor, Michael T. (AUTHOR)
Publikováno v:
Phi Delta Kappan. Sep2018, Vol. 100 Issue 1, p20-24. 5p.
Publikováno v:
Journal of Catholic Education; 2022, Vol. 25 Issue 2, p94-115, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Connor, Michael T., Daniello, Frank
Publikováno v:
School Community Journal; Spring/Summer2019, Vol. 29 Issue 1, p297-316, 20p, 1 Color Photograph, 1 Chart