Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"O'Connor, K. M."'
Autor:
Arnold, J A, O'Connor, K M
In two studies, we examine how objective complexity—in terms of numbers of negotiable issues—affects negotiators’ aspirations, perceptions, actions, and ultimately, the quality of agreements they reach. We hypothesized and found that when negot
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::52573c5c4da6ea8cff14da029e65e7c3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Connor, K M, Gladstone, E
It is a fact of life that being beautiful is advantageous (Hamermesh, 2011). Whether we consider incomes or the marriage market, the more attractive one is, the better one does. Drawing on psychological research that explains why beauty pays, we hypo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3652::50ee0524435e4414b3f76e959c1f43c0
Autor:
MacCraith, E., Lyons, L., Elamin, S., O'Brien, M. F., O'Connor, K. M., Sweeney, P., Brady, C. M., Hennessey, D. B.
Publikováno v:
Irish Medical Journal; Nov2020, Vol. 113 Issue 10, p183-191, 9p
Publikováno v:
British Medical Journal (Clinical Research Edition), 1984 Apr . 288(6425), 1195-1195.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29514850
Autor:
Wool, R. P., O'Connor, K. M.
Publikováno v:
Journal of Applied Physics; Oct1981, Vol. 52 Issue 10, p5953-5963, 11p
Autor:
O'Connor, K. M., Wool, R. P.
Publikováno v:
Journal of Applied Physics; Oct1980, Vol. 51 Issue 10, p5075-5079, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.