Zobrazeno 1 - 10
of 278
pro vyhledávání: '"O'Brien, E.J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O’Brien, E.J, Keogh, D.L *
Publikováno v:
In Computers and Structures 1999 73(1):295-301
Publikováno v:
In Computers and Structures 1999 73(1):303-313
Publikováno v:
Tilburg University-PURE
Inferences during reading, 260-289
STARTPAGE=260;ENDPAGE=289;TITLE=Inferences during reading
O'Brien, E.J.; Cook, A.E.; Lorch, R.F. (ed.), Inferences during reading, 260-289. Cambridge : Cambridge University Press
STARTPAGE=260;ENDPAGE=289;TITLE=O'Brien, E.J.; Cook, A.E.; Lorch, R.F. (ed.), Inferences during reading
O'Brien, E.J.; Cook, A.E.; Lorch, R.F. (ed.), Inferences during reading, pp. 260-289
Inferences during reading, 260-289
STARTPAGE=260;ENDPAGE=289;TITLE=Inferences during reading
O'Brien, E.J.; Cook, A.E.; Lorch, R.F. (ed.), Inferences during reading, 260-289. Cambridge : Cambridge University Press
STARTPAGE=260;ENDPAGE=289;TITLE=O'Brien, E.J.; Cook, A.E.; Lorch, R.F. (ed.), Inferences during reading
O'Brien, E.J.; Cook, A.E.; Lorch, R.F. (ed.), Inferences during reading, pp. 260-289
Contains fulltext : 140223.pdf (Publisher’s version ) (Closed access)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ab13d2b24e6eeb8b8aa3e1a8711dee4e
https://hdl.handle.net/2066/140223
https://hdl.handle.net/2066/140223
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cook, A.E., Lassonde, K.A., Splinte, A.F., Guéraud, Sabine, Stiegler-Balfour, J.J., O'Brien, E.J.
Publikováno v:
Language and Cognitive Processes
Language and Cognitive Processes, Taylor & Francis (Routledge), 2012, pp.00-00
Language and Cognitive Processes, Taylor & Francis (Routledge), 2012, pp.00-00
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::460d63259b54bbb293b43801b962dec3
https://hal-univ-paris8.archives-ouvertes.fr/hal-01015557
https://hal-univ-paris8.archives-ouvertes.fr/hal-01015557
Publikováno v:
Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition
Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition, American Psychological Association, 2010, pp.979-991
Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition, American Psychological Association, 2010, pp.979-991
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9417781f60277c4780391ac0f18a14d4
https://univ-paris8.hal.science/hal-01015778
https://univ-paris8.hal.science/hal-01015778
Publikováno v:
Discourses Processes
Discourses Processes, 2009, pp.467-490
Discourses Processes, 2009, pp.467-490
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a73d42aca373815da9fa040823375ec1
https://univ-paris8.hal.science/hal-01015583
https://univ-paris8.hal.science/hal-01015583
Publikováno v:
Proceedings of the Colloquium on Concrete Research in Ireland, 28th August 1997, Trinity College, Dublin | Colloquium on Concrete Research in Ireland | 28 de agosto, 1997 | Dublín (Irlanda)
Archivo Digital UPM
instname
Archivo Digital UPM
instname
This paper describes the development of an improved numerical technique for the prediction of time-dependent effects in prestressed concrete bridges. The purpose of the research project was to enhance the prediction of bridge deflections and strains.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ca0ffd613ba12f98fbcf1957ff5abbda
http://oa.upm.es/44239/
http://oa.upm.es/44239/