Zobrazeno 1 - 10
of 207
pro vyhledávání: '"Nygård T"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rinke, A., Segger, B., Crewell, S., Maturilli, M., Naakka, T., Nygård, T., Vihma, T., Alshawaf, F., Dick, G., Wickert, J., Keller, J.
Publikováno v:
Journal of Climate, 2019 Sep . 32(18), 6097-6116.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26831699
Publikováno v:
In Renewable and Sustainable Energy Reviews February 2015 42:170-181
'There is a lot to practice':a nexus analytical study on promoting multiliteracy in health education
Autor:
Nygård, T. (Tuula)
Children and young people need new competences to seek and evaluate information in the changing multimodal information environment, and teachers do, too, as they have a key role in guiding young people in this task. In health education, these compete
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::87e36bd4e241f63e549653ec5ef115c0
http://urn.fi/urn:isbn:9789526233154
http://urn.fi/urn:isbn:9789526233154
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nygård, T. (Tuula), Hirvonen, N. (Noora), Räisänen, S. (Sari), Korkeamäki, R.-L. (Riitta-Liisa)
This paper contributes to the pedagogical discussion on how to promote critical thinking among adolescents in modern media environments. It argues that teachers play an essential role in guiding students’ assessment of and decision between credible
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::522422a16526adc72dd0d86f48e570c1
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2020081760825
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2020081760825
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.