Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Nyangiwe N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Agricultural Extension; Vol. 48 No. 2 (2020); 9-20
South African Journal of Agricultural Extension, Volume: 48, Issue: 2, Pages: 20-9, Published: 2020
South African Journal of Agricultural Extension, Volume: 48, Issue: 2, Pages: 20-9, Published: 2020
Sixteen of the world's hottest years since 1860 were in the last 17 years. Greenhouse gases cause global warming and climate change (CC). Climate change puts agriculture at a crossroads. The industry must adapt in order to feed a global population pr
Autor:
Tsireledzo G. Makwarela, Appolinaire Djikeng, Tracy M. Masebe, Nyangiwe Nkululeko, Lucky T. Nesengani, Ntanganedzeni O. Mapholi
Publikováno v:
Veterinary World, Vol 17, Iss 8, Pp 1765-1777 (2024)
Background and Aim: Climatic conditions significantly impact the life stages and distribution patterns of ticks and tick-borne diseases. South Africa’s central plateau and various biomes offer a distinct landscape for studying the geography’s eff
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90f0772eb5fe4e8f834cf82f52e8d4d4
Publikováno v:
South African Journal of Animal Science. 2018, Vol. 48 Issue 5, p829-841. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Ticks and Tick-borne Diseases April 2019 10(3):564-567
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
USEJ: Unnes Science Education Journal, Vol 12, Iss 1, Pp 39-48 (2023)
The aim of the study was to explore pre-service science teachers’ views and experiences on the use of technology in teaching and learning of electric concepts. . The study sample consisted of six pre-service science teachers enrolled in Physical Sc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d02d0b50945442f08a56acba8f6f10c5
Autor:
Tokozwayo, S., Thubela, T., Mthi, S., Nyangiwe, N., Khetani, T. L., Gulwa, U., Goni, S., Jansen, M., Qokweni, L., Guza, B.
Publikováno v:
Applied Animal Husbandry & Rural Development; 2021, Vol. 14 Issue 1, p1-8, 8p