Zobrazeno 1 - 10
of 4 134
pro vyhledávání: '"Nursing teachers"'
Autor:
Chao, Wu1, Jing, Wu1, Juan, Du1, Lu, Li2, Yinjuan, Zhang1, Yanling, Du1, Shizhe, He1, Kejian, Yang3 dave_yangkejian@163.com, Yuhai, Zhang4 zhyh@fmmu.edu.cn, Hongjuan, Lang1 Langhj@fmmu.edu.cn
Publikováno v:
Medical Teacher. Nov2023, Vol. 45 Issue 11, p1254-1262. 9p.
Publikováno v:
BMC Nursing. 8/25/2023, Vol. 22 Issue 1, p1-9. 9p. 1 Diagram, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Farias GM; Universidade Federal de Santa Catarina, Departamento de Enfermagem, Florianópolis, SC, Brazil., Martini JG; Universidade Federal de Santa Catarina, Departamento de Enfermagem, Florianópolis, SC, Brazil., Vargas MAO; Universidade Federal de Santa Catarina, Departamento de Enfermagem, Florianópolis, SC, Brazil.
Publikováno v:
Revista da Escola de Enfermagem da U S P [Rev Esc Enferm USP] 2024 Nov 29; Vol. 58, pp. e20240178. Date of Electronic Publication: 2024 Nov 29 (Print Publication: 2024).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ramírez Pérez, Taycia1 taycia.ramirezp@ug.edu.ec, Rebolledo Malpica, Dinora2 dinora.rebolledom@ug.edu.ec, García Martínez, María Araceli3 maria.garciamar@ug.edu.ec, Quijije Diaz, Rina Vanessa4 rina.quijijed@ug.edu.ec
Publikováno v:
Revista Universidad de Guayaquil. Jul-dec2023, Vol. 137 Issue 2, p14-22. 9p.
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 22, Iss 1, Pp 1-9 (2023)
Abstract Background The curriculum humanistic competence of nursing teachers is important to cultivate the humanistic qualities of undergraduate nursing students. However, there are no evaluation tools for the curriculum humanistic competence of unde
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b6cc8da922041d0943f8babdbff5234