Zobrazeno 1 - 10
of 197
pro vyhledávání: '"Nursing simulation"'
Publikováno v:
Journal of Taibah University Medical Sciences, Vol 19, Iss 4, Pp 737-738 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1e427ee3f0a4b7884dbd1279adee6be
Autor:
Alannah Cooper, Rebecca Iten, Gavin D. Leslie, David Barrett, Marguerite Lane, Jonathon Mould, Prasanthy Hamsanathan, Scott Stokes, Pania Falconer, Margaret Wood, Samantha Cheesman, Fenella J. Gill
Publikováno v:
Nursing Open, Vol 11, Iss 2, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Aim The aim of the study was to assess the suitability of an online education package to prepare health professionals to use a new paediatric early warning system. Design Quasi‐experimental mixed methods using co‐production. Methods Part
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd22964f2f0c431ebd8e13ce1719303d
Autor:
Sumee Oh, Jungmin Park
Publikováno v:
Nursing Reports, Vol 13, Iss 1, Pp 506-517 (2023)
This study reviewed the papers that studied the effect of simulation nursing education in the nursing field and examined the trend of simulation nursing education for nursing college students in Korea. Background: Simulation-based education started r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee689da253354d3e8502bc0f447bb9e8
Autor:
Ngo, Thye Peng
Indiana University-Purdue University Indianapolis (IUPUI)
In nursing education, it is common for students to collaborate and make decisions as a group in simulations. One of the vital nursing competencies is students’ ability to make sound cli
In nursing education, it is common for students to collaborate and make decisions as a group in simulations. One of the vital nursing competencies is students’ ability to make sound cli
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/1805/33195
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maysa Fareed Kassabry
Publikováno v:
International Journal of Africa Nursing Sciences, Vol 18, Iss , Pp 100553- (2023)
Background: The advantages of the objective structured clinical examination (OSCE) in assessing the skills of nursing students have been recognized, but still contested. Aim: This systematic review aimed to compare and contrast OSCE use across countr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2304cc7d07c7458eb602740dfc264f94
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2021, Vol. 122, Issue 7/8, pp. 565-583.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-10-2020-0233
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Terhi Saaranen, Marja Silén‐Lipponen, Maria Palkolahti, Kaarina Mönkkönen, Miia Tiihonen, Marjorita Sormunen
Publikováno v:
Nursing Open, Vol 7, Iss 6, Pp 1978-1987 (2020)
Abstract Aim This study aimed to describe the learning experiences of social and healthcare students and professionals of an interprofessional large‐group simulation. A simulation on sudden infant death syndrome (SIDS) was organized in collaboratio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3364c07235c847428eda2dd344676e5b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.