Zobrazeno 1 - 10
of 13 225
pro vyhledávání: '"Nurses Education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Interaction between overconfidence effects and training formats in nurses’ education in hand hygiene
Autor:
Julia Seidel-Fischer, Milena Trifunovic-Koenig, Bianka Gerber, Baerbel Otto, Michael Bentele, Martin R. Fischer, Stefan Bushuven
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 23, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background Undergraduate training in hand hygiene is a keystone of infection control. Several studies have shown overconfidence effects in hand hygiene practices, which can impair metacognition. We hypothesized that overconfidence might be p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c381e8a465644cc0a5f556d948527eae
Autor:
Héctor González-de la Torre, María-Naira Hernández-De Luis, Sergio Mies-Padilla, Rafaela Camacho-Bejarano, José Verdú-Soriano, Claudio-Alberto Rodríguez-Suárez
Publikováno v:
Nursing Reports, Vol 14, Iss 2, Pp 1193-1211 (2024)
Escape room games are educational gamification technologies that consist of introducing a team of players into a physical or digital space in search of clues to answer puzzles, riddles or enigmas and solve a mystery or problem. This study aims to det
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24672eb570a341a6aab7a7ee809d55c7
Autor:
Massey, Debbie, Cooke, Marie, Ray-Barruel, Gillian, Marsh, Nicole, Ullman, Amanda J., Craswell, Alison, Wallis, Marianne
Publikováno v:
In Collegian August 2023 30(4):578-585
Autor:
Ferro, Allison L1 (AUTHOR), Yoder, Linda H1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Military Medicine. 2024 Supplement, Vol. 189, p45-50. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Nurse Education Today September 2022 116
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Afaf Alrimali, Nashi Alreshidi
Publikováno v:
Belitung Nursing Journal, Vol 10, Iss 1 (2024)
Background: In palliative and end-of-life (PEOL) care, especially within intensive care units (ICUs), nurses’ unique skills are critical, yet their expertise remains under-explored, particularly in Saudi Arabia Objective: This study aimed to evalu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f427a54aaaba4f95943f7060a71d1af1