Zobrazeno 1 - 10
of 1 227
pro vyhledávání: '"Nursery Home"'
Autor:
Suárez, Tania Marisol1 taniasuarez90@gmail.com, Di Stéfano, Federico Lucas1, Rossi, María Laura1, Leal, Marcela1, Cynthia, Mariñansky1, Herrera, Javier1, Lavanda, Magister Lic. Ivana1, Carrazana, Carla1
Publikováno v:
Electronic Journal of Biomedicine. Jan-Apr 2015, Issue 1, p1-7. 7p. 1 Chart.
Publikováno v:
The British Medical Journal, 1942 Aug 01. 2(4257), 151-154.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20323784
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GUDŽINSKIENĖ, Vida
Publikováno v:
Social Education / Socialinis Ugdymas; 2011, Vol. 15 Issue 26, p120-127, 8p
Autor:
Hernández, Alina Gonzá1ez, Lantigua, Magdalena Cuyá, Escudero, Hilda González, Gutiérrez, Ramón Sánhez, Martínez, Rafael Cortina, Penié, Jesús Barreto, Porbén, Sergio Santana, Pérez, Alberto Rojas
Publikováno v:
Archivos Latinoamericanos de Nutrición; sep2007, Vol. 57 Issue 3, p266-272, 7p, 2 Charts, 1 Graph
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SU,WEN-YING, 蘇雯英
107
Along with the change of population structure which led to an aged society; a tremendous increase of senior citizens would also enhance the demands on long term care. Due to low birth rate, some schools have become the spare spaces for a sho
Along with the change of population structure which led to an aged society; a tremendous increase of senior citizens would also enhance the demands on long term care. Due to low birth rate, some schools have become the spare spaces for a sho
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/h4tgx5
Autor:
Sue Greenfield
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Research. 10:100-112
The importance of home–school relationships between parents and practitioners in early childhood settings is widely accepted. This article discusses the effects of the level of involvement and the nature of practitioner–parent relationships in ea