Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Nurmela, T"'
Autor:
Nurmela, T. (Tapio)
Teaching 21st century skills, STEM (science, technology, engineering, mathematics) subjects and programming for children is the future in education. This thesis was inspired by the project ordered by INTERACT research unit from the University of Oulu
Externí odkaz:
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-201906052462
Autor:
Nurmela, T. (Tiina)
Tiivistelmä. Tämän kandidaatintutkimuksen tarkoitus oli selvittää, millaisia vaikutuksia luonnonympäristöllä on lapsen kasvuun, kehitykseen ja hyvinvointiin sekä luonnonympäristön ja lähimetsän merkitystä varhaiskasvatuksessa. Sekä, on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::cfdc5016499e2c1122647b4d2913bd11
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202005302243
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202005302243
Publikováno v:
Proceedings of the 12th International Conference on Image Analysis & Processing, 2003; 2003, p530-535, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tala, Eero, Jalava, Seppo, Nurmela, Tarja, Vuori, Kaisa, Tala, E, Jalava, S, Nurmela, T, Vuori, K
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Rheumatology; 1979, Vol. 8 Issue 2, p97-100, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.