Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Nuriya H"'
Autor:
Nuqthy Faiziyah, Adi Nurcahyo, Muhammad Noor Kholid, Muhamad Toyib, Tina Putri Alfiana, Nuriya Hazma Arifatul Ulya
Publikováno v:
Caradde, Vol 6, Iss 2, Pp 320-327 (2023)
Kurikulum 2013 memiliki karakteristik pembelajaran yang berpusat pada peserta didik (student centred) dengan tujuan untuk meningkatkan keterlibatan peserta didik dalam proses pembelajaran. Sementara itu, kurikulum merdeka menginginkan pembelajaran be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2bfded4c27e4d2a91f52635296fc3cc
The relevance of research of a degree of development of the general endurance in students is connected with a question of improvement of their health and working capacity during training in an educational institution. In given clause opportunities of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6257842f797f8a79dcbf7dbf5162ca8e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tika Andriani, Nuriya Hazma Arifatul Ulya, Tina Putri Alfiana, Shervina Solicha, Salsa Bila Ayustiana Hafsari, Naufal Ishartono
Publikováno v:
Journal of Medives: Journal of Mathematics Education IKIP Veteran Semarang, Vol 6, Iss 1, Pp 49-66 (2022)
w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd0bc67ed7d34922a24966c780aebbaa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.