Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Nunobiki, Tadashi"'
The aim of our study was to develop a method by which a social robot can greet passersby and get their attention without causing them to suffer discomfort.A number of customer services have recently come to be provided by social robots rather than pe
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1903.05881
Autor:
Mitsuhiro Goto, Tatsuya Ishino, Keisuke Inazawa, Narimune Matsumura, Tadashi Nunobiki, Akihiro Kashihara, Inazawa, Keisuke, Matsumura, Narimune, Nunobiki, Tadashi, Kashihara, Akihiro
Publikováno v:
ACM/IEEE International Conference on Human-Robot Interaction; Mar2019, p660-661, 2p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.