Zobrazeno 1 - 10
of 145
pro vyhledávání: '"Numminen, Olivia"'
Autor:
Numminen, Olivia, Kallio, Hanna, Leino-Kilpi, Helena, Stokes, Liz, Turner, Martha, Kangasniemi, Mari
Publikováno v:
Nursing Ethics; Dec2024, Vol. 31 Issue 8, p1389-1412, 24p
Autor:
Laiti, Minna, Virtanen, Heli, Numminen, Olivia, Salminen, Leena, Suhonen, Riitta, Leino-Kilpi, Helena
Publikováno v:
Hoitotiede
Scoping-katsauksen tarkoituksena oli kuvata tutkimusten perusteella post doc -tutkijoiden urakehitykseen liittyviä kompetenssialueita. Systemaattinen tietokantahaku suoritettiin yhdeksään tietokantaan (Academic Search Premier, CINAHL, Embase, Eric
Publikováno v:
In Nurse Education Today February 2013 33(2):133-137
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pajakoski, Elina, Rannikko, Sunna, Leino-Kilpi, Helena, Löyttyniemi, Eliisa, Numminen, Olivia
Publikováno v:
Nordic Journal of Nursing Research; Jan-Mar2023, Vol. 43 Issue 1, p1-8, 8p
Publikováno v:
In Nurse Education Today 2010 30(2):124-131
Autor:
Konings, Kasper, Gastmans, chris, Numminen, Olivia, Claerhout, Roelant, Aerts, Glenn, Leino-Kilpi, Helena, Dierckx de Casterlé, Bernadette
BACKGROUND: The 21-item Nurses' Moral Courage Scale was developed and validated in 2018 in Finland with the purpose of measuring moral courage among nurses. OBJECTIVES: The objective of this study was to make a Dutch translation of the Nurses' Moral
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1131::66c37abbe1b5b8c752b7ec9c7a14791c
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/673468
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/673468
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nursing Open
Aim The aim of this review was to identify and summarize the required competences of nursing PhD students and postdoctoral researchers to pursue a successful researcher career and to compare these competences with the existing competence frameworks.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.