Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Numeracy as social practice"'
Autor:
Grotlüschen, Anke1, Buddeberg, Klaus1 klaus.buddeberg@uni-hamburg.de
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics. Jul2019, Vol. 101 Issue 3, p441-448. 8p.
Publikováno v:
Zeitschrift für Weiterbildungsforschung - Report, Vol 42, Iss 3, Pp 379-395 (2019)
Abstract So far, numeracy as part of basic education has only been considered peripherally in the German-speaking countries, regarding the scientific as well as the practical approaches of adult education. In this article, theoretical and conceptual
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8da316b75114ba8acbe0ac4aca1d6b6
Publikováno v:
Zeitschrift für Weiterbildungsforschung - Report, Vol 42, Iss 3, Pp 319-342 (2019)
Abstract In this article, terms and the state of research on adult numeracy are compiled in a systematic way. The findings and theories are selected according to their relation to the German-language discourse of adult education and at the same time
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52b16afaf6944ca8845e0eba12f8585b
Publikováno v:
Literacy and Numeracy Studies; Vol 27 No 1 (2019)
Edited by Keiko Yasukawa, Alan Rogers, Kara Jackson and Brian Street Routledge, London and New York, 2018, 260 pages. ISBN 9781138284449
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.