Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"NuMoM2b study"'
Autor:
David M. Haas, Ziyi Yang, Corette B. Parker, Judith Chung, Samuel Parry, William A. Grobman, Brian M. Mercer, Hyagriv N. Simhan, Robert M. Silver, Ronald J. Wapner, George R. Saade, Philip Greenland, Noel Bairey Merz, Uma M. Reddy, Victoria L. Pemberton, for the nuMoM2b study and the nuMoM2b Heart Health Study
Publikováno v:
BMC Pregnancy and Childbirth, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract Objective To examine maternal, psychosocial, and pregnancy factors associated with breastfeeding for at least 6 months in those giving birth for the first time. Methods We performed a planned secondary analysis of an observational cohort stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab12fe17ea3d46b9857220f0ca31a6ef
Autor:
Carla M. Bann, Corette B. Parker, William A. Grobman, Marian Willinger, Hyagriv N. Simhan, Deborah A. Wing, David M. Haas, Robert M. Silver, Samuel Parry, George R. Saade, Ronald J. Wapner, Michal A. Elovitz, Emily S. Miller, Uma M. Reddy, for the NuMoM2b study
Publikováno v:
Journal of Psychosomatic Obstetrics and Gynecology, Vol 38, Iss 1, Pp 53-62 (2017)
Objective: To examine the psychometric properties of three measures, the perceived stress scale (PSS), pregnancy experience scale (PES), and state trait anxiety inventory (STAI), for assessing stress and anxiety during pregnancy among a large sample
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b6f68ba6cdc4e95acf2d589f90a7037
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.