Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Novitch BG"'
Publikováno v:
Kong, JH; Kong, JH; Yang, L; Yang, L; Dessaud, E; Chuang, K; et al.(2014). Notch Activity Modulates the Responsiveness of Neural Progenitors to Sonic Hedgehog Signaling. Developmental Cell. doi: 10.1016/j.devcel.2015.03.005. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/49p8r0hd
© 2015 Elsevier Inc. Throughout the developing nervous system, neural stem and progenitor cells give rise to diverse classes of neurons and glia in a spatially and temporally coordinated manner. In the ventral spinal cord, much of this diversity eme
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::2e6479e52c2d439905bd645992ce01b5
http://www.escholarship.org/uc/item/49p8r0hd
http://www.escholarship.org/uc/item/49p8r0hd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.