Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Novik TS"'
Autor:
Ivanova, MY, Achenbach, TM, Dumenci, L, Almqvist, F, Weintraub, S, Bilenberg, N, Bird, H, Chen, WJ, Dobrean, A, Dopfner, M, Erol, N, Fombonne, E, Fonseca, AC, Frigerio, A, Grietens, H, Hannesdottir, H, Kanbayashi, Y, Lambert, M, Larsson, B, Leung, P, Liu, X, Minaei, A, Mulatu, MS, Novik, TS, Oh, KJ, Roussos, A, Sawyer, M, Simsek, Z, Steinhausen, HC, Metzke, CW, Wolanczyk, T, Yang, HJ, Zilber, N, Zukauskiene, R, Verhulst, Frank
Publikováno v:
Journal of Clinical Child and Adolescent Psychology, 36(3), 405-417. Routledge
There is a growing need for multicultural collaboration in child mental health services, training, and research. To facilitate such collaboration, this study tested the 8-syndrome structure of the Child Behavior Checklist (CBCL) in 30 societies. Pare
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::29724a21c6a14616e15aeb06bb0193af
https://research.rug.nl/en/publications/a6a58b7c-0c99-492e-aa3f-5e8c0a8c5db7
https://research.rug.nl/en/publications/a6a58b7c-0c99-492e-aa3f-5e8c0a8c5db7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pediatrics; Aug96 Part 1 of 2, Vol. 98 Issue 2, p249-255, 7p