Zobrazeno 1 - 10
of 196
pro vyhledávání: '"Novice to Expert"'
Publikováno v:
Technical Innovations & Patient Support in Radiation Oncology, Vol 32, Iss , Pp 100279- (2024)
Purpose: The study’s goal was to evaluate the impact of a Radiation Oncologist (RO)—Radiation Therapist (RTT) mentorship on image approval rates for a breast population undergoing radiation therapy in a high-volume practice. The mentorship was un
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/930a6edc0d4647c8adc1e336c92ae448
Autor:
Parascandola, Jacqueline
Publikováno v:
Library Journal. Apr2023, Vol. 148 Issue 4, p48-48. 1/6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Radika Subramaniam, Sheena Kaur
Publikováno v:
TEFLIN Journal, Vol 34, Iss 1 (2023)
Literature survey concerning the Learner Corpus Research (LCR) in the last 20 years has shown a paucity of studies involving specialised/discipline-specific text. Since the use of discipline-specific academic writing learner corpora is useful in dete
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2923aa2ec95941df9c66f5f696e981a8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Julian Moodliar, Lawan Abdulhamid
Publikováno v:
Pythagoras, Vol 42, Iss 1, Pp e1-e13 (2021)
In South Africa, limited studies have been conducted investigating responsive teaching and little is known about how teachers respond to unexpected events ‘in the moment’ that did not form part of their planning. In this article, we report how a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2954027509584f14b33488a0766eaee0
Autor:
Vladimíra Čavojová, Marek Jurkovič
Publikováno v:
Studia Psychologica, Vol 59, Iss 2, Pp 100-112 (2017)
Relatively little is known about actual cognitive skills and thinking dispositions of teachers, despite their possible importance. In the current paper we examined two predictions related to rational performance of teachers. First, we expected that m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/107a25f23b1246a6b01ee3b354e61dde
Autor:
Ming-Yi Chen
Publikováno v:
Online Information Review, 2016, Vol. 40, Issue 3, pp. 316-332.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OIR-07-2015-0225