Zobrazeno 1 - 10
of 446
pro vyhledávání: '"Novice Nurse"'
Publikováno v:
Healthcare in Low-resource Settings (2024)
Novice nurses play a workflow part in responsibility among an overwhelming of patient. This emphasizes the need for nurses to have comprehensive decision-making skills, especially in disaster management. However, in practice, clinical decision-making
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83b6fffa5c4e4173bb6bced8c8fab7c5
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 23, Iss 1, Pp 1-7 (2024)
Abstract Background At the onset of their professional journey, novice nurses often undergo a multifaceted psychological experience as they transition from theoretical knowledge to clinical practice, potentially impacting their development of profess
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04d29dc42dcf4a2ea11433b9c2f11d6e
Autor:
Reza Nemati-Vakilabad, Maryam Khoshbakht-Pishkhani, Saman Maroufizadeh, Nazila Javadi-Pashaki
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 23, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background Novice nurses providing care in acute conditions should have satisfactory performance. Accurate and appropriate evaluation of the performance of novice nurses in providing care in acute situations is essential for planning interve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2c7b2fc2ff843d79eff3fe68019bf45
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 1, Pp e23316- (2024)
Background and objectives: As novice nurses transition into the workforce, they often experience transition shock as they assimilate into a new role, causing cause significant stress, anxiety and job dissatisfaction. This phenomenon is commonly obser
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8b8b675db3349f89d1b5edd33773279
Autor:
Timothy Tienbia Laari, Felix Apiribu, Adwoa Bemah Boamah Mensah, Veronica Millicent Dzomeku, Philemon Adoliwine Amooba
Publikováno v:
Nursing Open, Vol 10, Iss 3, Pp 1582-1591 (2023)
Abstract Aim To explore novice nurse educators' perspectives on easing the transition from nurse clinician to nurse educator in Ghana. Design A descriptive qualitative study. Methods In total, 12 novice nurse educators (NNEs) were recruited from thre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/176dcb6146cd4c61a2310dc8f703bff5
Publikováno v:
Nursing Open, Vol 9, Iss 6, Pp 2887-2898 (2022)
Abstract Aims To explore the experiences of novice nurses caring for patients diagnosed with COVID‐19 in Thailand. Design A qualitative descriptive research. Methods The experiences of twelve novice nurses were explored through in‐depth interview
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d18e969b3b6143f1b737b8b8eda92ab2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.