Zobrazeno 1 - 10
of 225
pro vyhledávání: '"Novak Thomas P."'
Autor:
Hoffman Donna L., Novak Thomas P.
Publikováno v:
GfK Marketing Intelligence Review, Vol 10, Iss 2, Pp 10-17 (2018)
Up to now, IoT device adoption is happening mainly in the niche segments of technologically sophisticated upscale consumers and technology-focused DIYers. To reach a broader range of users, marketers must do a better job of understanding and offering
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9e192925fbe4a6cb1f72edb564120c4
Autor:
Novak, Thomas P., Hoffman, Donna L.
This article proposes a method to uncover opportunities for exploitation and exploration from consumer IoT interaction data. We develop a unique decomposition of cosine similarity that quantifies exploitation through functional similarity of interact
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.15609
Autor:
Hoffman Donna L., Novak Thomas P.
Publikováno v:
GfK Marketing Intelligence Review, Vol 10, Iss 2, Pp 3-3 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/30e3d21321a9419da0008ff5aa298d58
Autor:
Novak, Thomas P (AUTHOR) novak@gwu.edu, Hoffman, Donna L (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Feb2023, Vol. 49 Issue 5, p811-837. 27p. 1 Color Photograph, 5 Diagrams, 2 Charts, 3 Graphs, 1 Map.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Novak, Thomas P1 (AUTHOR) novak@gwu.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Aug2020, Vol. 47 Issue 2, p292-300. 9p. 1 Diagram.
Autor:
Hildebrand, Christian, Efthymiou, Fotis, Busquet, Francesc, Hampton, William H., Hoffman, Donna L., Novak, Thomas P.
Publikováno v:
In Journal of Business Research December 2020 121:364-374
Autor:
HOFFMAN, DONNA L., NOVAK, THOMAS P.
Publikováno v:
Journal of Consumer Research, 2018 Apr 01. 44(6), 1178-1204.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26570465