Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Novak, Melissa"'
Autor:
Novak, Melissa A.
The purpose of this qualitative practitioner research study was to describe middle school algebra students’ experiences of learning linear functions through kinesthetic movement. Participants were comprised of 8th grade algebra students. Practition
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Duffield, Tyler C., Lim, Miranda M., Novak, Melissa, Lin, Amber, Luther, Madison, Williams, Cydni N., Piantino, Juan
Publikováno v:
In Sleep Health: Journal of the National Sleep Foundation February 2021 7(1):43-48
Autor:
Novak, Melissa E.
Publikováno v:
ProQuest Full Text.
Thesis (M.A.) - Carleton University, 2007.
Includes bibliographical references (p. 144-153). Also available in electronic format on the Internet.
Includes bibliographical references (p. 144-153). Also available in electronic format on the Internet.
Autor:
Tsukahara, Yuka, Novak, Melissa, Takei, Seira, Asif, Irfan M., Yamasawa, Fumihiro, Torii, Suguru, Akama, Takao, Matsumoto, Hideo, Day, Carly
Publikováno v:
Physician & Sportsmedicine; Dec2023, Vol. 51 Issue 6, p603-609, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yuka Tsukahara, Novak, Melissa, Seira Takei, Asif, Irfan M., Fumihiro Yamasawa, Suguru Torii, Takao Akama, Hideo Matsumoto, Day, Carly, Tsukahara, Yuka, Takei, Seira, Yamasawa, Fumihiro, Torii, Suguru, Akama, Takao, Matsumoto, Hideo
Publikováno v:
British Journal of Sports Medicine; Sep2022, Vol. 56 Issue 17, p961-969, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.