Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Novak, Judit"'
Autor:
Novak, Judit
The political motives for reinstating national school inspection in 2003 and reinforcing it through the establishment of the Swedish School Inspectoratein 2008 stressed the necessity of sufficient state involvement in order to retain and ensure natio
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:miun:diva-18945
Autor:
Gloppen, Silje Kristin, Novak, Judit
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research; Aug2024, Vol. 68 Issue 5, p843-860, 18p
Autor:
Novak, Judit
Publikováno v:
Novak, Judit . On Realizing the World-Class University: Litigation and the State. World Class Universities. A Contested Concept. 2020, 93-106 Springer
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Novak, Judit1 Judit.Novak@edu.uu.se
Publikováno v:
Educational Philosophy & Theory. Nov2019, Vol. 51 Issue 12, p1262-1272. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Segerholm, Christina Lindgren, Joakim Novak, Judit . Evidence-Based Governing? Educational Research in the Service of the Swedish Schools Inspectorate. Scandinavian Jo
Scandinavian Jo
Scandinavian Jo
Autor:
Nygren, Thomas, Kronlid, David, Larsson, Esbjörn, Novak, Judit, Bentrovato, Denise, Wasserman, Johan, Welply, Oakleigh, Anamika, Guath, Mona
Publikováno v:
JSSE-Journal of Social Science Education
Journal of social science education, 2020, Vol.19(4), pp.63-97 [Peer Reviewed Journal]
Journal of social science education, 2020, Vol.19(4), pp.63-97 [Peer Reviewed Journal]
Purpose: In this study, we explore students’ views and experiences in relation to education about, through, and forhuman rights, peace, and sustainability in the global north and south. We investigate what students after nine years of schooling see