Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Notional Machines"'
Autor:
Andrea Valente, Emanuela Marchetti
Publikováno v:
Kunstliche Intelligenz
This paper investigates the simplification of programming for non-technical university students. Typical simplification strategies are outlined, and according to our findings CT courses for non-technical students typically address learners from diffe
Note: In text citations refer to references in the attachment HashSetPaper.bbl or the attached Figures. \textit{} and \textbf{} are used to indicate italics and bold, respectively. \label{} is used to be able to designate a subsection that we refer t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::92e2961079b717923cfa992ada3d388a
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fincher, Sally, Jeuring, J.T., Miller, Craig S., Donaldson, Peter, du Boulay, Benedict, Hauswirth, Matthias, Hellas, Arto, Hermans, Felienne, Lewis, Colleen, Mühling, Andreas, Pearce, Janice L., Petersen, Andrew, Dep Informatica, Sub Softw.Techn. for Learning and Teach., Software Technology for Learning and Teaching
Publikováno v:
ITiCSE (Working Group Reports)
ITiCSE-WGR '20: Proceedings of the Working Group Reports on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE-WGR ’20), 21. ACM
STARTPAGE=21;TITLE=ITiCSE-WGR '20: Proceedings of the Working Group Reports on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE-WGR ’20)
ITiCSE-WGR '20: Proceedings of the Working Group Reports on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE-WGR ’20), 21. ACM
STARTPAGE=21;TITLE=ITiCSE-WGR '20: Proceedings of the Working Group Reports on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE-WGR ’20)
This report defines notional machines (NMs), and provides a series of definitional characteristics by which they may be identified. Over several sections, it includes a first-hand report of the origin of NMs, reports a systematic literature review to
Publikováno v:
Dickson, P E, Brown, N C C & Becker, B A 2020, Engage Against the Machine : Rise of the Notional Machines as Effective Pedagogical Devices . in ITiCSE 2020-Proceedings of the 2020 ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education . Annual Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education, ITiCSE, pp. 159-165, 25th ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education, ITiCSE 2020, Trondheim, Norway, 15/06/2020 . https://doi.org/10.1145/3341525.3387404
ITiCSE
ITiCSE
The term "the machine" is commonly used to refer to the complicated physical hardware running similarly complex software that ultimately executes programs. The idea that programmers write programs for a notional machine - an abstract model of an exec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::38f3f90db1dad512c2fb6e3f2b23e26a
https://kclpure.kcl.ac.uk/en/publications/3f30344f-9180-4087-b7f5-b4db3b18b74d
https://kclpure.kcl.ac.uk/en/publications/3f30344f-9180-4087-b7f5-b4db3b18b74d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.