Zobrazeno 1 - 10
of 189
pro vyhledávání: '"Norton, M.I."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vuillier, L., Wood Brooks, A., Gruber, J., Sun, R., Norton, M.I., Samson, M.J., Simon-Thomas, E., Piff, P., Fan, S., Quoidbach, J., Gorintin, C., Fleming, P., Bejar, A., Keltner, D.
Emotional expression in digital form has become increasingly ubiquitous via the proliferation of computers and handheld devices. Using online surveys and live chat experiments across four studies and 1325 individuals (Study 1A-B and 2A-B), and a larg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::8444b25e007cd8f37753416e8d58c96f
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/amount-and-diversity-of-digital-emotional-expression-predicts-happiness(1136418e-30bf-44b5-a5f2-8662a4c8c222).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/amount-and-diversity-of-digital-emotional-expression-predicts-happiness(1136418e-30bf-44b5-a5f2-8662a4c8c222).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.