Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Normand, Sébastien"'
Autor:
Nissley-Tsiopinis, Jenelle, Normand, Sébastien, Mautone, Jennifer A., Fogler, Jason M., Featherston, Marilyn, Power, Thomas J.
Publikováno v:
In Cognitive and Behavioral Practice August 2023 30(3):453-470
Autor:
Normand, Sébastien, Guiet, Joanna, LeBlanc, Virginie, Mautone, Jennifer A., Fogler, Jason M., Prud'homme-Maisonneuve, Alexandre, Power, Thomas J., Nissley-Tsiopinis, Jenelle
Publikováno v:
Evidence-Based Practice in Child & Adolescent Mental Health; 2024, Vol. 9 Issue 4, p528-543, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Normand, Sébastien
This multi-method study provides detailed information about the friendships of 87 children with ADHD (77.0% boys) and 46 comparison children (73.9% boys) between the ages of 7 and 13. The methods used in the study included parent and teacher ratings,
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10393/20139
Contributions of Friends' Problem Behaviors to Friendship Quality in a Sample of Children with ADHD.
Autor:
Normand, Sébastien1,2 (AUTHOR) sebastien.normand@uqo.ca, Miller, Natalie V.3 (AUTHOR), Mikami, Amori Yee4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Clinical Child & Adolescent Psychology. Mar/Apr2023, Vol. 52 Issue 2, p244-258. 15p.
Autor:
Normand, Sébastien1,2 sebastien.normand@uqo.ca, Lambert, Maude3, Guiet, Joanna4, Brendgen, Mara5,6, Bakeman, Roger7, Mikami, Amori Yee8
Publikováno v:
Journal of Child Psychology. Dec2022, Vol. 63 Issue 12, p1477-1485. 9p. 1 Chart, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.