Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Norm Study"'
Autor:
Bacak, Çiğdem
Çocuklar üzerinde uygulanan fiziksel uygunluk testleri, motor uygunluk ve kas fonksiyonun yeterliliğini ölçmeyi amaçlamaktadır. Fiziksel uygunluk test sonuçları; egzersiz ve aktivite programları için planlama yapmak ve zaman içerisindeki
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3566::43a8c8e22a30b0557db6479bfd64e6b0
Autor:
Mehtap Çakan, Aysel Esen Çoban, Ömer Kutlu, Yasemin Aydoğan, Yunus Günindi, Gülümser Gültekin Akduman, Şener Büyüköztürk, Ebru Kiliç Çakmak, Arzu Özyürek, Hakan Koğar, Esra Ömeroğlu, Özlem Yurt, Seda Karayol
WOS: 000367987000010
This study aimed to determine and interpret norms of the Preschool Social Skills Rating Scale (PSSRS) teacher form. The sample included 224 independent preschools and 169 primary schools. The schools are distributed among 48
This study aimed to determine and interpret norms of the Preschool Social Skills Rating Scale (PSSRS) teacher form. The sample included 224 independent preschools and 169 primary schools. The schools are distributed among 48
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ad28e0e7b76d5a4250835926716fa07e
http://hdl.handle.net/11727/3992
http://hdl.handle.net/11727/3992
Publikováno v:
Интернет-журнал Науковедение.
Современная ситуация в профессиональной педагогической деятельности характеризуется активным обновлением стандартов на всех уровнях
Autor:
Aktan, Ebru Acar
This study has two main aims. The first aim of the study is to develop a scale for determining early childhood period phonological awareness skills, and to put forward the validity-reliability of this scale. The second aim is to determine the norm va
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9458::a528c88c167622317ed44e07742d6522
http://hdl.handle.net/11452/32784
http://hdl.handle.net/11452/32784
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.