Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"Noraidah Sahari"'
Autor:
Yuli Rohmiyati, Tengku Siti Meriam Tengku Wook, Noraidah Sahari, Siti Aishah Hanawi, Faizan Qamar
Publikováno v:
Computers, Vol 12, Iss 3, p 48 (2023)
Persona is a method to create a user profile by describing a fictitious user through user experience. This persona study needs to be carried out for the benefit of system design according to the users’ wishes because, so far, electronic resources (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e25438ba1a74d828e4886b0d91e5de7
Publikováno v:
IJIE (Indonesian Journal of Informatics Education), Vol 2, Iss 1, Pp 21-28 (2018)
The purpose of this study is to review the consensus of experts in the adaptation of the use of sign language in teaching fardhu ain to the disabled hearing. This study has used the technique of fuzzy delphi to seek a consensus of experts skilled in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93ac23f5a2d8440fbae62848fd88ea26
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Information Technology and Multimedia, Vol 6, Iss 01, Pp 100-114 (2017)
Postgraduate Student Management Information System (PSMI) is developed for managing the academic matters of postgraduate students, such as registration, appointment of supervisor, proposal defence, appointment of examiners and managing oral defence e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1071b5292bcc4bae997694d00e496271
Publikováno v:
Journal of ICT, Vol 16, Iss 1 (2017)
Researchers have discovered significant faults in the accessibility of university websites, especially for visually-impaired users. To determine the requirements for totally blind users, this study conducted a comprehensive literature review and acce
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a184d7805b044597b2c02faeb4068cf8
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 17, Iss 5 (2016)
The present study aimed to test the hypothesis that a smiling expression on the face of a talking pedagogical agent could positively affect a learner’s emotions, motivation, and learning outcomes in a virtual learning environment. Contrary to the h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b849888b5f8743149809c58342f040ea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ratna Zuarni Ramli, Noraidah Sahari @ Ashaari, Siti Fadzilah Mat Noor, Mahanem Mat Noor, Nazatul Aini Abdul Majid, Hadi Affendy Dahlan, Amelia Natasya Abdul Wahab
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET). 17:20-36
The boost of mobile devices and internet technologies has led to the development of new content geared to enhance the learning experience of students while simultaneously ensuring the economizing of the teacher’s time. The era of industrial revolut