Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Noone, Steve"'
A logic model of the implementation of a regional workforce strategy in positive behavioural support
Publikováno v:
Tizard Learning Disability Review, 2021, Vol. 26, Issue 4, pp. 185-193.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TLDR-05-2021-0013
Autor:
Gore, Nick J., Sapiets, Suzi J., Denne, Louise D., Hastings, Richard P., Toogood, Sandy, MacDonald, Anne, Baker, Peter A., Allen, David, Apanasionok, Magdalena M., Austin, Debbie, Bowring, Darren, Bradshaw, Jill, Corbett, Anne, Cooper, Vivien, Deveau, Roy, Hughes, J. Carl, Jones, Edwin, Lynch, Matt, McGill, Peter, Mullhall, Michael, Murphy, Mark, Noone, Steve, Shankar, Rohit, Williams, David M.
Background: Early Positive Approaches to Support (E-PAtS) is a co-produced and co-facilitated group programme that aims to provide early years support to family caregivers of children with Intellectual and Developmental Disabilities. Method: Thirty-f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::4d308fd2d54b9840efae4263736241f9
Autor:
Morgan, Gill, Noone, Steve, Pyle, Robbie, Gorenflo, Eric, O. Sullivan, Amy, Connolly, Yvonne, Monaghan, Stephen, Saville, Maria
Publikováno v:
International Journal of Positive Behavioural Support; Autumn2022, Vol. 12 Issue 2, p39-49, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Noone, Steve1 steve.noone@ntw.nhs.uk, Chaplin, Jill2
Publikováno v:
Clinical Psychology Forum. Feb2017, Issue 290, p19-24. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Learning Disability Practice; 3/25/2019, Vol. 22 Issue 2, p20-25, 6p