Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"Nonis, Sarath A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nonis, Sarath A.1 (AUTHOR) snonis@astate.edu, Hudson, Gail I.1 (AUTHOR), Hunt, C. Shane2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Education for Business. May-Jun2024, Vol. 99 Issue 4, p223-236. 14p.
The use of influence tactics by sales representatives appears to be related to a number of latent constructs and factors such as, manifest needs, role conflict and role ambiguity, and perception of sales managers' power bases. However, such relations
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc277871/
Publikováno v:
Journal of Financial Education, 2015 Jul 01. 41(2), 24-48.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24573677
Autor:
Nonis, Sarath A.1 (AUTHOR) snonis@astate.edu, Hudson, Gail I.1 (AUTHOR), Philhours, Melodie J.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing for Higher Education. Jul-Dec 2021, Vol. 31 Issue 2, p155-174. 20p. 5 Charts.
Autor:
Nonis, Sarath A.1 snonis@astate.edu, Sager, Jeffrey K.2 sager@unt.edu
Publikováno v:
Journal of Personal Selling & Sales Management. Spring2003, Vol. 23 Issue 2, p139-150. 12p.
Publikováno v:
Kybernetes, 2008, Vol. 37, Issue 1, pp. 127-148.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/03684920810851041
Autor:
Nonis, Sarath A.1 snonis@astate.edu, Hudson, Gail I.1
Publikováno v:
Journal of Education for Business. Apr2019, Vol. 94 Issue 3, p195-203. 9p. 1 Diagram, 2 Charts.
Publikováno v:
Cross Cultural Management: An International Journal, 2005, Vol. 12, Issue 4, pp. 36-50.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/13527600510798123
Autor:
Nonis, Sarath A., Wright, David
Publikováno v:
Research in Higher Education, 2003 Jun 01. 44(3), 327-346.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40197307