Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Non-formal Adult Education"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Participation in non-formal adult education (NFE) is considered an essential part of lifelong learning, aiming to foster the development of individuals and societies. This significance is particularly evident today, given the era of extensive digital
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9371f584b5c9446ea73b80cb6daeaf10
Autor:
Wendy Smidt, Zayd Waghid
Publikováno v:
The Journal for Transdisciplinary Research in Southern Africa, Vol 20, Iss 1, Pp e1-e13 (2024)
Post-digital, as a timeframe set, raises specific concerns for young adults engaged in artistic and cultural activities, seeking to establish a sustainable livelihood within a semi-rural South African context. They grapple with issues such as determi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9160578a050248638a0ac374c1fd4496
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 1 (2023)
AbstractNon-formal adult education (NFE) provides adults of all ages with the opportunity to acquire skills, knowledge, and expertise. However, there is currently a lack of validated instruments that measure the factors of NFE non-participation in Eu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/592aa683ae7c437fa3c1e15ee6498b29
Autor:
Samodumska, Olena, Zarishniak, Inna, Tarasenko, Halyna, Buchatska, Svitlana, Budas, Iuliia Oleksiivna, Tregubenko, Iryna
Publikováno v:
Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională / Romanian Journal for Multidimensional Education. 14(2):156-176
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1038368
Publikováno v:
International Journal of Social Pedagogy, Vol 11, Iss 1 (2022)
This article describes a research and development project that aimed to create a social pedagogical model for counselling immigrant students. The setting for the project was the field of non-formal adult education, more precisely Finland’s folk hig
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48800295ba4c42b6a26275f3caa76199
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gyurova, Vyara
Publikováno v:
Педагогика / Pedagogy. 90(3):336-345
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=639318
Autor:
Ogienko, Olena, Terenko, Olena
Publikováno v:
Edukacja - Technika - Informatyka / Education - Technology - Computer Science. IX(2):169-174
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=712923