Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Nolan, Clodagh"'
Publikováno v:
Irish Journal of Occupational Therapy, 2023, Vol. 51, Issue 1, pp. 6-13.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOT-04-2022-0016
Autor:
Bjørnerås, Anita Blakstad, Langørgen, Eli, Witsø, Aud Elisabeth, Kvam, Lisbeth, Nolan, Clodagh, Leithaug, Ann-Elen, Horghagen, Sissel
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760); Jul2024, Vol. 13 Issue 7, p345, 13p
Publikováno v:
Irish Journal of Occupational Therapy, 2019, Vol. 47, Issue 2, pp. 124-136.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOT-12-2018-0024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Armstrong, Alexandra1,2 (AUTHOR), Nolan, Clodagh1 (AUTHOR) nolancl@tcd.ie, Cremin, Katie1 (AUTHOR), Turner, Niall3 (AUTHOR), Lawlor, Grainne1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Occupational Therapy in Mental Health. Sep2023, p1-26. 26p. 2 Illustrations, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental Material for Refining the psychometric properties of the Trinity Student Occupational Performance Profile – A self-report measure of occupational performance difficulties within the student role by Kim Lombard, Clodagh Nolan and Elizab
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9e55ad67080607bc77082841993125b7
Supplemental material, sj-docx-1-bjo-10.1177_03080226221126895 for Disabled Students’ perception of the sensory aspects of the learning and social environments within one Higher Education Institution by Clodagh Nolan, Jessica K Doyle, Kieran Lewis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3e94c8c8ba63868d78238cb55cbfa13d