Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"Noijons, J."'
Publikováno v:
Linking to the CEFR levels: research perspectives, 59-65
STARTPAGE=59;ENDPAGE=65;TITLE=Linking to the CEFR levels: research perspectives
STARTPAGE=59;ENDPAGE=65;TITLE=Linking to the CEFR levels: research perspectives
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::bec247492f2378bb82a3a6584a079bb4
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/standard-setting-from-a-psychometric-point-of-view(33ed43d9-1e41-42cb-ad56-1ca5c2879245).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/standard-setting-from-a-psychometric-point-of-view(33ed43d9-1e41-42cb-ad56-1ca5c2879245).html
Autor:
Bakker, S., de Glopper, C.M., de Knecht, A., Lagerwaard, K., Noijons, J., Schreuder, K., Schoner, D., Verhelst, N.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::7832b0d9c15186c0c82046e2dfe4a4a9
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/annual-report-citonipe-1994(86a89324-e089-4486-b75f-d436f0d8e801).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/annual-report-citonipe-1994(86a89324-e089-4486-b75f-d436f0d8e801).html
Autor:
Dweikat, Khaled Abdel-Jaleel1 kdweikat@qou.edu, Abu Hasan, Hanan Ismail2 aaahj5yn@yahoo.com
Publikováno v:
Journal of Al-Quds Open University for Educational & Psychological Research & Studies. Apr2023, Vol. 14 Issue 41, p1-15. 15p.
آزمون انطباقی رایانهای تعیین سطح مولفههای واژه و دستور: بررسی میزان اضطراب فارسیآموزان. (Persian)
Publikováno v:
Language Related Research; Sep/Oct2024, Vol. 15 Issue 4, p63-96, 33p
Autor:
Boucher, Michaël1, Vignola, Marie-Josée1
Publikováno v:
Canadian Journal of Applied Linguistics / Revue Canadiennne de Linguistique Appliquée. 2022, Vol. 25 Issue 1, p152-183. 32p.
Publikováno v:
Reading & Writing; Dec2023, Vol. 36 Issue 10, p2549-2575, 27p
Publikováno v:
PASAA: A Journal of Language Teaching & Learning in Thailand; Oct2023, Vol. 66, p37-80, 44p
Autor:
Okkinga, M.1 (AUTHOR), van Gelderen, A. J. S.1,2 (AUTHOR), van Schooten, E.1,2 (AUTHOR), van Steensel, R.3,4 (AUTHOR), Sleegers, P. J. C.5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Reading Psychology. May-Jun2021, Vol. 42 Issue 4, p323-363. 41p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Canadian Journal of Applied Linguistics / Revue Canadiennne de Linguistique Appliquée. 2021, Vol. 24 Issue 1, p26-53. 28p.