Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Nogueira, Dalia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nogueira, Dalia1,2 dmsnogueira@gmail.com, Reis, Elizabeth1, Ferreira, Pedro3, Schindler, Antonio4
Publikováno v:
Folia Phoniatrica et Logopaedica. 2019, Vol. 71 Issue 4, p176-190. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Santos Nogueira, Dalia1 (AUTHOR) dmsnogueira@gmail.com, azevedo Reis, Elizabeth1 (AUTHOR), Vieira, ana1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Folia Phoniatrica et Logopaedica. 2016, Vol. 68 Issue 3, p124-133. 10p.
Autor:
Huckabee, Maggie-Lee, McIntosh, Theresa, Fuller, Laura, Curry, Morgan, Thomas, Paige, Walshe, Margaret, McCague, Ellen, Battel, Irene, Nogueira, Dalia, Frank, Ulrike (Dr. phil.), van den Engel-Hoek, Lenie, Sella-Weiss, Oshrat
BackgroundClinical swallowing assessment is largely limited to qualitative assessment of behavioural observations. There are limited quantitative data that can be compared with a healthy population for identification of impairment. The Test of Mastic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______266::fba30063b426537f2404565e7301e82f
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/54646
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/54646
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.